Kliknij tutaj, aby przejść do sekcji.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć opis firmy.
W przypadku nowego odbiorcy:
1. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta lud drogą elektroniczną wypełnionego wniosku o zawarcie umowy (druk aktywny, druk nieaktywny) wraz z wypełnionym oświadczeniem o posiadaniu prawa do dysponowania nieruchomością (druk aktywny, druk nieaktywny).
W przypadku działalności gospodarczej – kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji: KRS, NIP, Regon.
W przypadku rozwiązania lub przepisania umowy na nowego odbiorcę:
1. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta (osobiście) wypełnionego wniosku o rozwiązanie umowy (druk aktywny, druk nieaktywny) przez dotychczasowego odbiorcę.
2. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta (osobiście) wniosku o zawarcie umowy (druk aktywny, druk nieaktywny)wraz z wypełnionym oświadczeniem o posiadaniu prawa do dysponowania nieruchomością (druk aktywny, druk nieaktywny) .
W przypadku działalności gospodarczej – kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji: KRS, NIP, Regon.
W przypadku zmiany danych odbiorcy usług:
1. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta (osobiście) wypełnionego wniosku o zmianę danych w umowie (druk aktywny, druk nieaktywny) .
W/w wnioski i oświadczenie są dostępne w Biurze Obsługi Klienta oraz na stronie internetowej www.zwikandrychow.pl.
Pobierz plik DOC
Pobierz plik DOC
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością
Pobierz plik DOC
Pobierz plik PDF
Pobierz plik PDF
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością
Pobierz plik PDF
Wniosek o zmianę danych w umowie
Pobierz plik DOC
Wniosek o zmianę danych w umowie
Pobierz plik PDF
W przypadku nowego odbiorcy:
1. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta lud drogą elektroniczną wypełnionego wniosku o zawarcie umowy (druk aktywny, druk nieaktywny) wraz z wypełnionym oświadczeniem o posiadaniu prawa do dysponowania nieruchomością (druk aktywny, druk nieaktywny).
W przypadku działalności gospodarczej – kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji: KRS, NIP, Regon.
W przypadku rozwiązania lub przepisania umowy na nowego odbiorcę:
1. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta (osobiście) wypełnionego wniosku o rozwiązanie umowy (druk aktywny, druk nieaktywny) przez dotychczasowego odbiorcę.
2. Złożenie w Biurze Obsługi Klienta (osobiście) wniosku o zawarcie umowy (druk aktywny, druk nieaktywny)wraz z wypełnionym oświadczeniem o posiadaniu prawa do dysponowania nieruchomością (druk aktywny, druk nieaktywny) .
W przypadku działalności gospodarczej – kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji: KRS, NIP, Regon.
W przypadku zmiany odbiorcy usług:
1. Złożenie w Biurze Obsług Klienta (osobiście) wypełnionego wniosku o zmianę danych w umowie (druk aktywny, druk nieaktywny) .
W/w wnioski i oświadczenie są dostępne w Biurze Obsługi Klienta oraz na stronie internetowej www.zwikandrychow.pl.
Pobierz plik DOC
Pobierz plik PDF
Pobierz plik DOC
Pobierz plik PDF
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością
Pobierz plik DOC
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością
Pobierz plik PDF
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zgłosić awarię pod numerami telefonu:
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort przeglądania strony, wyświetlać spersonalizowane reklamy lub treści oraz analizować nasz ruch. Klikając „Akceptuj wszystko”, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort przeglądania strony, wyświetlać spersonalizowane reklamy lub treści oraz analizować nasz ruch. Klikając „Akceptuj wszystko”, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.